2008年3月30日 星期日

《330》再會了

最後1次吃東橫イン早餐,相信要1段時間才可以再吃1次了。
今天行程只得1個,就是~~名古屋城
從市役所地鐵站1走出來,路的兩旁已開滿白色的花。
走了不遠,已到了名古屋城的東門入口,城裏的櫻花已急不及待開花了。



在園裏先走1圈,才進入天守閣,哇~~有電梯!好攪笑喎!
遊人實在太多上上落落,老師也乘電梯往上走,頂樓小賣部擠滿人。
這樣的城樓,老師都是第1次見識,還是從外面遠眺感受1下就好了。




離開名古屋城,回名古屋駅吃中飯,想到沒吃過親了丼,就隨意找了1間呢!
又想到來了名古屋,還沒吃手羽先,就到高島屋買了外帶回酒店吃。



原先買了2時的車票到空港,由於早了到車站,決定又改早1班車去空港。
第1次到中部空港,有如大型購物商場,商店食肆林立,也有觀景台,更有kitty表演。




飛機遲了1小時才起飛,離再時名古屋下著好大的雨,10天的假期結束啦!

日本~~我們會再會呀! ^^

17 則留言:

supageti 提到...

名古屋城櫻花好靚呀!

Kitty 終於支持唔住喇 ~ 哈哈 ~~~

匿名 提到...

同kitty真係好有緣,臨走都見到真人kitty~

largeheadboy 提到...

好開心呀!見到咁多櫻花!
今日返學唔好眼瞓呀

lau2tang 提到...

回程仲要加多個 Anges b' 行李袋,kitty一定食到好飽定啦!

maymay 提到...

歡樂時光話咁快就過去lu~~
老師同kitty一樣咁好食力,勁!
我都好鍾意呢隻白色花,唔知叫乜名呢?

supageti 提到...

搭下爹先 ~ ^^

師妹:依條路有名堂嫁,叫做「藤の回廊」(我個中部遊記介紹過),白色花即係藤花。

Ellen老師 提到...

意粉~~
今次去左咁多地方,名古屋城的櫻花是開得最多。
kitty還頂得住,係老師唔想迫爆佢呢!

roy~~
我都覺得好特別,係機場都會有表演show睇,好彩早了DD去機場,有緣遇上kitty呀!

大頭~~
驚唔驚到你去時無花睇!

劉鄧~~
話時話Anges b' 行李袋係長島outlet買,好坻喎!

maymay~~
歡樂時光陸續有來!

意粉老師~~
原來有名堂,真係有眼不識泰山。
「藤の回廊」兩旁開滿白色花的藤花,真係好靚呀!1走出車站,我都「哇」左1聲呀!

lau2tang 提到...

七折定八折?
知道叫你幫我買個啦!

maymay 提到...

呢隻又叫{藤花}?我在川越遇上的那株又叫{藤花}喎,唔同品種嘅!?

Ellen老師 提到...

劉鄧~~
我唔知香港賣幾錢呀?應該要1千以上,而家無記錯賣¥10500。如果8算,都係$800啫!哇!6算重抵!

maymay~~
咁要問下意粉老師喎!

supageti 提到...

暫時未 check 到添,遲 d 答覆大家,嘻嘻 ~

lau2tang 提到...

我都唔知香港賣幾錢,我在日本幫神秘人買過個黑色嘅,要賣15,000日元。

Ellen老師 提到...

哇~~咁我都買得好抵喎!我肯定賣1萬円多DD,但無黑色,有兩隻色揀,我都ok鐘意!

lau2tang 提到...

昨晚行過又一城Anges b',個袋加到1680港元一個,足足平咗一半,老師你今次執到荀野啦!

Ellen老師 提到...

哇~~早知買多幾個啦~~

匿名 提到...

中部空港好似好正,KITTY呀, I LOVE U!!

Ellen老師 提到...

中部空港真係好正,係行程最後1個景點!