2008年3月26日 星期三

回到大阪

今日意粉團友要跟老師說再見,突然有1份失落~~好唔捨得啊!
尤其要再迫著JR火車時,更加想念那【盡忠職守】的小汽車。

在新大阪站道別之後,老師跟kitty再繼續旅程!
今晚的酒店由於房間沒有上網,所以不能update今日行程,
但是團友1離隊,老師就出現了1件小事啊!

出發前,老師已預購了KINTETSU RAIL PASS作明天到名古屋用。
1心打算到了大阪先找好了酒店後,再去換近鐵車票。
可是,事情不是這麼的順利~~

酒店雖在JR站附近,因沒太多機會搭JR,其實也不算太近車站及方便,
離開車站,拖著kitty找了好1會,才順利check in~~

3時半再出發往難波站,1心以為拿著pass去近鐵票務換票,
殊不知,我的pass在日本旅行社香港分社購買,
使用前,要再到日本旅行社指定的日本辦事處換車票!
噢!JR難波站,JR大阪站,JR天王寺站都有辦事處。
最後,唯有選了JR難波站前去。

可是,在車站找了很久,問了很多人,始終也找不到旅行社辦事處在哪!
最後,給車站內1間洗衣店的1個店員,給了我明燈,正確指引了我路。
終於找到了!啊~~~~關門了!放工啦!唔係呀~~~嗚嗚~~~~

辦事處明天要開11:30,簡直晴天霹靂,怎麼辦!
在辦事處門口徘徊之際,有1扇門打開,社員有禮貌的問我幹甚麼!
1輪擾攘之後,社員都幫不上我忙,他勸我還是明天11:30再來!

噢!那時老師非常失望,只好依他所說,還是明天再來吧!
便再乘車離去,那時電話響起,意粉團友打來報到,
的確,當時想著找地方逛逛,舒1口不高興的悶氣!

坐在車廂,老師還是心有不甘,即使快要6時也決定再試1次,
JR大阪站怎去呀?我乘著是地下鐵喎!我又無地圖,梅田落車再問問啦!
呀!梅田地下鐵走呀走!就是JR大阪站,唔係呀~~~
咁旅行社係邊?快D出現呀!哇!果然找到!哇!19:30才關門。

昨天老師在出雲大社投的錢幣沒白費呀~~
順利換了車票,明天能順利1早到名古屋。哈哈!

今晚要獎勵1下自已,明天再滙報!

9 則留言:

lau2tang 提到...

吓!原來咁麻煩o架!
咁下次都喺揀番速遞到酒店算嘞!

匿名 提到...

事情解決了就好了. 祝你繼續順利愉快!
即係呢, 下次去jtb買啦, pass送去酒店唔使換架! :p

largeheadboy 提到...

好彩你去埋大阪搏一搏咋!
換到就好了!明天在名古屋要玩過痛快啊!

supageti 提到...

最終都成功,之後會好順利啦 ~ ^^

lau2tang 提到...

一人旅,要小心點兒啊~
記得去名古屋食豬扒同鰻魚飯

maymay 提到...

{今晚要獎勵一下自已}~係咪即係又去食好野呀~ ^_^

largeheadboy 提到...

今日一切順利啊?等你打卡呀!

匿名 提到...

去左食腸仔?!

Ellen老師 提到...

經過今次經歷,下次會醒目啦~~